بازریابی

مطالب دیگر:
📚گزارش كارآموزی حسابداری شهرداری📚گزارش کارآموزی حسابداری شرکت فرآورده لبنی📚گزارش کارآموزی شركت تهران همبرگر (فرآورده های گوشتی مام)📚گزارش کارآموزی آفات و بیماری گیاهان نگهداری فضای سبز📚کار آموزی در شرکت رینگ سازی📚کار آموزی آشنایی اجمالی با سازمان اجتماعی و بیمه📚گزارش کارآفرینی شرکت زامیاد📚گزارش کارآموزی پارک جمشیدیه📚گزارش کارآموزی شركت صنایع چدن پارس📚گزارش کارآموزی پروژه 416 واحد مسكونی📚گزارش کارآموزی جهت اخذ درجه کاردانی رشته معماری📚گزارش کارآموزی پروژه مسكونی📚گزارش کارآموزی تخریب و ساخت یک ساختمان چهار طبقه📚گزارش کارآموزی تهیه واکسن در موسسه راضی📚گزارش کارآموزی خط تولید شرکت بیسکوئیت گرجی📚گزارش کارآموزی در شرکت آب و فاضلاب📚گزارش کارآموزی در شرکت زامیاد📚گزارش کارآموزی در شرکت طراحان دشت سبز📚گزارش کارآموزی در هواپیمایی📚گزارش کارآموزی دوره کاردانی موضوع: اسانسگیری📚گزارش کارآموزی: اجزا و اجرای ساختمان📚گزارش کارآموزی سیكل پرورش ماهی قزل آلای رنگین كمان📚گزارش کارآموزی شرکت ایران خودرو📚گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز📚گزارش کارآموزی شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر

هم اکنون فایل با مشخصه ی بازریابی وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
کلمات کلیدی فایل:

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

نام فایل :


فرمت : .doc


تعداد صفحه/اسلاید : 14


حجم : 57 کیلوبایت



مقدمه
امروزه ترکیب علوم مختلف قدرتهای زیادی به بشر داده است. که یکی از آنها بازاریابی مشارکتی است.
بازاریابی مشارکتی هم مجموعه ای از چند رشته متفاوت مثل ای تی& بازاریابی& جامعه شناسی....... و چند علوم مشترک دیگر است و یکی از طبیعی ترین فعالیتهائیست که یک انسان در زندگی روزمره اش انجام می دهد و در محیط اطراف ما هم وجود دارد.
در دنیای امروز خرید فقط یک عمل تبادل مالی ساده از مغازه نیست چون با بوجود آمدن قسمتهای جدید مثل بازاریابی مشارکتی فقط شما خرید نمی کنید بلکه یک سرمایه گذاری هم انجام می دهید. سرمایه گذاری که هم مادیست و هم اعتباری. اما حواسمان باشد هر اعتباری که هرجا خرج می کنیم اسمش بازاریابی مشارکتی نیست اگر اعتبار خرج کردیم وتبدیل به اعتبار مضاغف شد آنوقت می توانیم صحبت از بازاریابی مشارکتی کنیم.
حال ببینیم مزایایی بازاریابی مشارکتی چیست و چطور می شود آن را انجام داد:
اول: ما در آس و معتقدیم خرید دیگر هزیته نیست بلکه سرمایه گذاری هم هست.
دوم: من مشتری در سود تولید کننده کالا و خدمات سهیم می شوم
سوم: اینکه واسطه ها قابل حذف نیستند و شاید نشود اسم واسطه روی آنها گذاشت.
چهارم: افراد با توجه به رشد دانش خود و عمل به دانسته ها کسب درآمد می کنند. و محیط کسب و کار دانش محور می شوند.
پنجم: هر کس می تواند به اختیار خود از خریدار به فروشنده تبدیل شود.
ششم: اما یکی از قشنگترین مزایای بازاریابی مشارکتی این است که در آن درآمدی از جنس درآمدی مضاعف بدست می آید. به این صورت که با یک مثال ساده می توانیم آن را برای شما تشریح کنیم. وقتی یک نویسنده کتابی را می نویسد و به چاپ می رساند درواقع کار خود را تمام کرده است اما دقیقاً در آمدش از زمانی شروع می شود که کارش پایان یافته و ازاین پس هر چه از کتاب او فروخته شود و یا بر تیراژ آن افزونتر شود بدون اینکه نویسنده کار کند بر درآمدش افزوده می شود که به اینگونه درآمدها باصطلاح علمی در اقتصاد درآمدهای مضاهف گفته می شود.
...


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود